flag Судова влада України

Послуга щодо отримання від суду процесуальних документів у електронному вигляді поступово набирає популярності серед учасників процесу.

05 вересня 2013, 09:15

             В усіх місцевих та апеляційних судах загальної юрисдикції вже забезпечено технічну можливість надсилання судами процесуальних документів у електронному вигляді на електронну пошту учасника судового процесу. Наразі таке надсилання відбувається  паралельно з паперовим.                                        В Шахтарський міськрайонний суд Донецької області вже надходять заявки від учасників процесу.

                Отримати таку послугу має можливість кожен учасник судового процесу. Для цього необхідно зареєструвати поштову скриньку електронного суду за адресою www.mail.gov.ua та подати до суду заявку, яку можна роздрукувати зі своєї поштової скриньки. З моменту подання вказаної заявки та її реєстрації в автоматизованій системі всі процесуальні документи у справі, що долучатимуться до системи, після їх підписання електронним цифровим підписом судді автоматично надсилатимуться на поштову скриньку учасника процесу. Упродовж години після підписання суддею документ отримає учасник процесу.

       До речі, інформацію учасник процесу також може отримати, скориставшись послугою функціоналу «Список справ, призначених до розгляду». Вже 545 судів  України в тому числі і Шахтарський міськрайонний суд Донецької області розмістили цей функціонал на своїх офіційних сайтах, а це понад 70% від загальної кількості судів, сайти яких розміщені на офіційному веб-порталі «Судова влада України». Задавши відповідні параметри пошуку, громадяни можуть швидко знайти необхідну їм справу та дізнатися про місце, дату та час проведення судового засідання. Важливим є те, що вказана інформація достовірна й актуальна, оскільки автоматично розміщується на сайті суду із системи документообігу.

 

 

За матеріалами  газети Закон і Бізнес.